השר מרגי: "לא נטיל את העלויות על ראשי הערים"

אסתי פלד No Comments on השר מרגי: "לא נטיל את העלויות על ראשי הערים"

שר הרווחה יעקב מרגי מבהיר במהדורה המרכזית: "אנחנו לא במלחמה עם ראשי הערים. כל עלות נוספת תגיע מאוצר, אף אחד לא בא לזעזע את מערך השלטון המקומי" | על הרפורמה במשפט: "גם כאן אני רוצה להדגיש ולהרגיע שאף אחד לא הולך לעשות מהפכות וזעזועים, רק להחזיר את האיזון הנדרש בין המערכות"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה, יעקב מרגי (ש"ס) התייחס הערב (שני) בשיחה עם גואל ועקנין במהדורה המרכזית, למכתב ראשי הערים בנושא החינוך והבהיר "אנחנו לא במלחמה עם ראשי הערים. אני לא מאמין שיש ראשי ערים שחושבים שלא כל הילדים שווים. אם ראש עיר חרד שהממשלה תטיל עליו תקציבים בלי לשפות אותו, אני רוצה להרגיע. זה לא יקרה. הסיפור הזה יצא מפרופורציות. כל עלות נוספת תגיע מאוצר, אף אחד לא בא לזעזע את מערך השלטון המקומי".

הוא התייחס לתפקידו החדש: "זה משרד ענק, מאתגר, עם הרבה משימות. שני מיליון אזרחים בישראל נדרשים לשירותי רווחה באופן כזה או אחר. נלמד את הנושאים".

על העתירה נגד מינוי דרעי לשר: "אני מקווה שבית המשפט אכן לא יתערב ויקשיב לקולות הציבור שבהליך דמוקרטי אמר את דברו. לא בהפגנה קיקיונית של ארגוני שמאל. מקווה שבית המשפט יקבל החלטה מושכלת".

על הרפורמה במערכת המשפט: "אף אחד לא שואל את עצמו למה הגענו לזה. זו תגובה ריאקציונית למה שקרה פה בשנים האחרונות. מי שמכיר את לוין מכיר את נחישותו ואת המשנה הסדורה שלו, אני מאמין שבשלה העת לרפורמה. גם כאן אני רוצה להדגיש ולהרגיע שאף אחד לא הולך לעשות מהפכות וזעזועים, רק להחזיר את האיזון הנדרש בין המערכות".



0 תגובות